Onze klanten beoordelen ons met een 7,7!

Onze klanten beoordelen ons met een 7,7!

Onlangs heeft Epos een klanttevredenheidsonderzoek gehouden, wij zijn super trots op het resultaat!

Onlangs heeft Epos een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Na het bespreken van diverse onderwerpen ontving Epos een gemiddeld cijfer van 7,7 van haar klanten!     

Uiteraard zijn wij hier super trots op! Maar... Volgend jaar willen wij boven de 8 uitkomen!

Uw mening wordt altijd op prijs gesteld, dus mocht u tips, tricks, opmerkingen hebben, dan horen wij het graag!    

Blijf op de hoogte via de nieuwsbrief

Lees ook
Simply Spices steunt de versspecialist

Simply Spices steunt de versspecialist

Bij Epos zijn wij ons ervan bewust, dat deze Corona crisis een lastige periode is voor de versspecialist. Daarom start Epos een social media campagne om de consument te vragen de versspecialisten in hun omgeving te steunen.
 

Partrick Gronert nieuwe Epos Rayonmanager Brabant en Limburg

Partrick Gronert nieuwe Epos Rayonmanager Brabant en Limburg

Vanaf februari is Patrick Gronert bij Epos gestart als Rayonmanager Brabant en Limburg. Patrick heeft de overstap van Bieze Foodservice naar Epos gemaakt.
 

Toon alle artikelen

Blijf op de hoogte via de nieuwsbrief